tel: 0757.863.027 - Orange
e-mail: office@best-it.ro
Cos de cumparaturi gol
Contact rapid

Returul produselor

Cumpărătorul poate returna produsele achiziționate din magazinul Best IT, prin notificarea în scris a vânzătorului în termen de 48 de ore de la recepția produsului, notificare ce se va face la adresa de e-mail: retur@best-it.ro.

Cererea scrisă a cumpărătorului va conține următoarele informații:

- nume, prenume
- adresă de e-mail
- număr de telefon
- numărul și data emiterii facturii
- produsul
- cantitatea
- adresa de preluare
- data dorită pentru ridicare
- descriere defect
- alegerea modalității de returnare a banilor, prin virament bancar sau prin mandat poștal    
- numărul și titularul contului în care se vor vira banii

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate în urmatoarele situaţii:

- produsul comandat nu este conform cu specificaţiile înscrise pe site: dacă produsul comandat nu este conform cu specificațiile înscrise pe site, cumpărătorul poate solicita returnarea produsului care va fi înlocuit cu altul, iar în cazul în care acesta nu mai este în stoc, vânzătorul va rambursa integral contravaloarea. Dacă cumpărătorul dorește înlocuirea produsului cu unul de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv, dacă valoarea este mai mică, vânzătorul va rambursa diferența de valoare. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de către vânzător.

- vânzătorul a livrat un alt produs decât cel solicitat: dacă vânzătorul a livrat un alt produs decat cel comandat de către cumpărător, produsul va fi returnat în maxim 7 zile calendaristice de la înștiințarea vânzătorului, care se obligă să vă trimită produsul corect, în maxim 48 de ore de la primirea celui ce va fi înlocuit. În cazul în care produsul nu mai este în stoc, vânzătorul va rambursa integral contravaloarea. Dacă cumpărătorul dorește înlocuirea produsului cu unul de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv, dacă valoarea este mai mică, vânzătorul va rambursa diferența de valoare. Toate costurile de retur și transport vor fi suportate de către vânzător.

- produsele se dovedesc a fi nefuncţionale în primele 24 de ore de la recepție: dacă produsul primit este nefunctional în primele 24 de ore de la recepție cumpărătorul poate reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen. Vânzătorul va înlocui produsul cu unul nou și va suporta integral costurile de retur și transport. În cazul în care produsul nu mai este în stoc, vânzătorul va rambursa integral contravaloarea sa.

Contravaloarea produselor se va returna în contul cumpărătorului sau prin mandat poștal.

Cheluielile de returnare și comisioanele bancare vor fi suportate de vânzător.

Cumpărătorul trebuie să respecte următoarele condiții de returnare:

- produsul trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție, în original, precum și orice alte documente primite la livrare;
- produsul și accesoriile sale trebuie să fie în stare perfectă;
- produsul se returnează în ambalajul original nedegradat.

Vânzătorul va refuza returul în cazul în care constată că produsele sunt deteriorate sau se află în stare de nevandabilitate.

Cumpărătorul va returna produsele prin intermediul serviciului de curierat agreat de vânzător, care va comunica adresa de retur.